środa, 24 września 2008

Jednolitość wizerunku ciąg dalszy – dbaj o szczegóły!

Kwestia jednolitego i profesjonalnego wizerunku firmy jest na tyle istotna, że będziemy o niej pisać częściej, stwarzając mini cykl przykładów jak taki wizerunek zbudować przy ograniczeniach kosztowych.
Tym razem przykład Szkoły Językowej „Open Mind” z Konina. Lokalne targi edukacyjne stały się pretekstem do przygotowania kompletu materiałów. Zastanawialiśmy się wspólnie z Właścicielką Szkoły nad zakresem inwestycji. Bardzo ważna była oczywiście możliwość późniejszego wykorzystywania raz wyprodukowanych materiałów. Po weryfikacji ofert dostępnych w Internecie zdecydowaliśmy się na zamówienie tzw. roll-upu, czyli wyciąganego w górę rodzaju plakatu wielokrotnego użytku (na zdjęciu poniżej), oraz tzw. trybunki (lady, zza której obsługuje się Klientów). Wykonaliśmy również dodruk ulotek reklamowych i plakatów; oraz wyprodukowaliśmy balony. Na balony chciałabym również zwrócić szczególną uwagę tym Przedsiębiorcom, którzy swoją ofertę kierują do Klientów indywidualnych. Podczas każdej imprezy plenerowej, a tym bardziej każdego spotkania w szkole, przedszkolu, czy w centrum handlowym warto (nawet kosztem np. tradycyjnych ulotek) warto mieć do dyspozycji balony i rozdawać je w dużych ilościach. Tym sposobem będziecie widoczni i sprawicie Dzieciakom frajdę, co bardzo przychylnie nastawi do firmy również Rodziców.:-)
Wracając do Open Mind. Przy okazji dodruku materiałów, odświeżeniu uległy projekty, które były tworzone w ubiegłym roku. Oczywiście zgodnie z ustaloną strategią i przyjętymi założeniami (nie może być mowy o totalnej rewolucji, która może zaprzepaścić to, co już zostało konsekwentnie zbudowane; chyba, że dotąd nie pracowaliście nad wizerunkiem). Hasło przewodnie szkoły brzmi: „Otwieramy Cię na świat” i właśnie to otwarcie, „świeży podmuch świata”, oraz lekkość przekazują materiały szkoły.
Kolejny rok Open Mind rozpoczęło bardzo elegancko i z rozmachem, wykorzystując przygotowane stoisko już kilkukrotnie! Poniesione koszty już się zwróciły; a wizerunek szkoły wzbudza zainteresowanie oraz zaufanie – a o to przecież chodzi.



Brak komentarzy: