piątek, 4 kwietnia 2008

ZASADY FUNKCJONOWANIA PROGRAMU

Drodzy Przedsiębiorcy,
Ponizej formalne informacje dotyczące zasad funkcjonowania programu "Mali mogą więcej".
1. Program ma na celu promocję uczestniczących z nim, małych i średnich przedsiębiorstw.
2. Firmy uczestniczące dobierane są w grupy, promujące wzajemnie swoje towary i usługi na wspólnym, określonym obszarze działania; budujące wizerunek; oraz wspólnie pozyskujące Klientów docelowych.
3. Firmy uczestniczące w programie deklarują wykonanie w ramach programu kart rabatowych, uprawniających Klientów ostatecznych do otrzymywania dodatkowych korzyści we wszystkich firmach, stanowiących skład grupy promocyjnej na danym terenie.
4. Organizacją programu, przygotowaniem zasad funkcjonowania oraz projektem kart rabatowych, oraz kolejnych działań promujących grupę firm zajmuje się: „Gabana, marketing outsourcing”, Bartłomiej Antczak, ul. Pamiątkowa 26/2, 61-505 Poznań, NIP: 782-217-55-51; która jest również jedynym autorem i właścicielem programu „Mali mogą więcej”.
5. Dobór firm do grupy następuje na podstawie następujących warunków:
- ten sam obszar działania,
- ten sam segment docelowy Klientów ostatecznych,
- niekonkurencyjny zakres działania
6. Zadaniem programu jest maksymalizacja efektów podejmowanych wspólnie przez grupę Uczestników akcji promocyjnych, przy zmniejszeniu kosztów (działania indywidualne są bardziej kosztowne, niż podejmowane w grupie i podzielone pomiędzy Uczestników). Każde działanie promujące daną grupę Uczestników jest uprzednio proponowane przez firmę „Gabana” i ustalane ze wszystkimi Członkami grupy.
7. Każdy Uczestnik programu otrzymuje indywidualny projekt karty rabatowej, oraz ustala z firmą „Gabana” zasady funkcjonowania karty. Uczestnik deklaruje również wykonanie określonej ilości kart rabatowych.
8. Karty rozdawane są Klientom ostatecznym i uprawniają ich do otrzymywania dodatkowych ulg/rabatów/korzyści w pozostałych firmach grupy.
9. Każdy Uczestnik określa na wstępie interesującą go formę dodawania korzyści Klientom docierającym do Niego z kartami pozostałych Uczestników grupy promocyjnej (rodzaj i wysokość rabatu, darmowe usługi, prezenty, itp.).
10. Efektem bezpośrednim działania kart rabatowych jest:
- przywiązanie Klienta do danej firmy (Klient otrzymuje dodatkową korzyść, jest doceniony),
- przekazanie (pokierowanie) Klienta do kolejnych firm grupy – jeśli do wyboru pozostaje wiele firm na danym terenie, to lepiej jest wybrać tę, która jest polecona i proponuje dodatkowy rabat na produkty i usługi.
11. Uczestnicy programu oznaczają swoje siedziby poprzez umieszczenie w widocznym miejscu znaku: „Bierzemy udział w programie Mali mogą więcej” – tak, aby Klienci posiadający karty wiedzieli, że mogą z nich skorzystać.
12. Koszt uczestnictwa w programie:
· - jednorazowa wpłata w wysokości 50 zł netto, w ramach której przygotowane są wraz z Uczestnikiem indywidualne zasady funkcjonowania karty,
· - wykonanie plastikowych kart rabatowych. Koszt ostateczny uzależniony jest od ilości kart, przykładowo: 100 kart to koszt rzędu 400 zł netto (należy jednocześnie pamiętać, że karty rozdawane przez wszystkie firmy należące do danej grupy promocyjnej obowiązują we wszystkich pozostałych przedsiębiorstwach, więc ich zasięg wrasta tym szybciej, im więcej firm zadeklaruje na danym obszarze chęć uczestnictwa w programie „Mali mogą więcej”.
· - koszty kolejnych akcji promocyjnych – każdorazowo ustalane z Uczestnikami programu i ponoszone jedynie po wyrażeniu zgody na wykonanie konkretnego działania marketingowego.
13. Informacje dla Klienta ostatecznego, kierujące go do konkretnych firm biorących udział w programie „Mali mogą więcej” będą załączane przez Uczestników w postaci pisma, którego treść jest opracowywana wraz z firmą „Gabana”. Aktualizacje (dołączenie się kolejnych firm, nowe akcje promocyjne, itd.) mogą być dokonywane drogą mailową (jeśli Klient poda adres mailowy), oraz poprzez stronę: http://malimogawiecej.blogspot.com/. Aktualizacji na stronie będzie dokonywała firma „Gabana”. Możliwe jest również wysyłanie przez firmę „Gabana” informacji mailowych – co uzależnione jest od indywidualnych ustaleń z daną grupą Uczestników.
Zapraszamy!

Brak komentarzy: