czwartek, 7 lutego 2008

Jak w praktyce wygląda współpraca z nami?

Często otrzymujemy pytania, jak realnie i praktycznie wygląda współpraca z nami. Dlaczego mówimy, że nie działamy jak typowa agencja reklamowa?
Najkrócej proces i zasady współpracy można opisać w następujący sposób:

- otrzymujemy od Zainteresowanego współpracą podstawowe informacje na temat firmy (najważniejsze pytania opisywaliśmy w jednym z poprzednich postów), oczekiwania, problemy, itp.

- przygotowujemy analizę sytuacji, ujętą w czytelnym raporcie, który zawiera: wnioski wyjściowe, pomysły na skuteczne działania marketingowe, opracowanie wytycznych strategii, oraz przewidywane koszty zarówno jednorazowe, jak i długoterminowe (związane z konsekwentną realizacją strategii), wszystko konkretne i osiągalne,

- kiedy raport zyskuje akceptację Klienta, podpisujemy zlecenie na wybrany zakres usług. Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest podpisanie zlecenia na ciągłą opiekę nad marketingiem firmy. W takim przypadku jesteśmy zawsze do Waszej dyspozycji.
Przygotowujemy kolejne promocje, dbamy o to, aby były zgodne z wcześniej przyjętą strategią. Opracowujemy grafikę, teksty i domawiamy szczegóły z wykonawcami, mediami, itp. Waszym zadaniem jest jedynie akceptacja bądź zgłaszanie uwag do przedstawianych rozwiązań.
Pracujemy tak, jakbyście mieli zatrudnionego na etacie marketingowca; a że znamy tę branżę nie od dziś, jesteśmy w stanie zaproponować korzystniejsze warunki i rozwiązania, których nie można otrzymać „z biegu”.
Nie interesują Was, jako właścicieli firmy propozycje od radia, prasy, czy drukarni – to do nas należy sprawdzenie ofert i wybranie najkorzystniejszej. Wszystko oczywiście dzieje się jawnie i macie zawsze ostatnie słowo – przecież to Wasza firma! Często odradzamy skorzystanie z pewnych działań ze względu na ich małą skuteczność w konkretnym przypadku przy zbyt wysokich kosztach. Nie jesteśmy agencją, która niekiedy gotowa jest sprzedać Wam cokolwiek, bez względu na przydatność dla firmy i strategii. Konsekwencja jest dla nas podstawą – dlatego też wielu klientów decyduje się na długoterminową współpracę – mogą się zająć tym, co potrafią najlepiej; zamieszanie marketingowe pozostawiając nam (no bo czy każdy musi lubić i umieć tworzyć skuteczne teksty reklamowe?)

Brak komentarzy: